ANJA MUŠIČ (4P FITNESS)
ANJA MUŠIČ (4P FITNESS)
Indoor cycling inštruktor
Vadba
4P FITNESS SPIN

ANJA MUŠIČ (4P FITNESS), Indoor cycling inštruktor

O ANJI

Anja Mušič (Indoor cycling inštruktor, inštruktor skupinskih vadb FZS, trener fitnesa FZS), bivša atletinja, zdaj rekreativna tekačica in kolesarka in skoraj obsedena s športom. Šport je del njenega življenja praktično že od prvih korakov in po zaključeni atletski karieri našla svojo strast v rekreativnem kolesarjenju in teku. Redno se udeležuje maratonov in želi svojo predanost gibanju, znanju in vso motivacijo, deliti z ostalimi tudi kot inštruktor skupinskih vadb. Že več kot 8 let navdušuje stranke s svojim osebnim pristopom, jih vodi ter pomaga na poti do zastavljenih ciljev. V Spin oz. Indoor cycling se je zaljubila že na prvi vadbi in ga dviguje na popolnoma novo raven.

 

SPIN

Spin je noro zabaven in motivacijski kardiovaskularni trening na stacionarnem kolesu, kjer vas inštruktor popelje skozi klance in ravnine, vse do želenih rezultatov. Primeren je prav za vsakogar, tako za začetnike kot tudi vrhunske športnike, moške in ženske, ne glede na starost ali fizično pripravljenost. Gre namreč za vadbo, ki jo lahko maksimalno prilagodimo posamezniku. Vsak vadeči si po navodilih inštruktorja sam sproti nastavlja obremenitev obračanja pedalov na kolesu, odvisno od zmogljivosti in počutja.

 

Spin še posebno priporočamo naslednjim skupinam:

• vsem, ki želijo shujšati: ker je obremenitev na sklepe minimalna, v 50 minutah vadbe porabimo več kot 600 kalorij;

• vsem, ki imajo težave s hrbtenico: ker teža telesa ne obremenjuje sklepov in hrbtenice;

• vsem, ki imajo težave s sklepi: tudi po poškodbah kolenskih vezi, saj jim druge vadbe, ki zahtevajo aktivacijo spodnjega dela telesa, ne ustrezajo;

• nosečnicam, saj lahko intenzivnost treninga in položaj na kolesu prilagajajo sebi in svojemu počutju. Kardiolog Herman Falsseti, ameriški strokovnjak za vadbo v času nosečnosti, je v svoji raziskavi ugotovil, da je indoor cycling oz. spin eden najvarnejših načinov vadbe v času nosečnosti. Vseeno nosečnicam priporočamo, naj se o vadbi posvetujejo z zdravnikom;

• starejšim;


RUMENI ODER (11:00 - 11:45)

RUMENI ODER (14:00 - 14:45)   

Powered by Froala Editor

Sponzorji

Sponzorji